Är det en handväska eller…

…en presentkartong? Nej det är en vin-box – Vernissage Chardonnay Viognier. Vid ett besök på bolaget strax innan midsommar fick jag syn på det här vinet och  köpte det enbart på grund av förpackningen. Hade inte sett det tidigare men vad jag förstår så har det funnits ett tag. Jag är absolut ingen vinkännare utan går mest efter vad jag tycker är gott (gillar endast vita viner). Handväskvinet var OK men det finns andra sorter jag hellre köper. Men visst är det en snygg förpackning, eller hur? Kanske jag skall tejpa igen hålet till ”tappkranen” när vinet är slut och använda boxen som en chick sommarväska (tror inte regnväder skulle vara så bra).

2 thoughts on “Är det en handväska eller…

Kommentera

