Väldigt lång paus

Den här bloggen har fört en tynande tillvaro de senaste åren. Jag startade den av två anledningar: jag gillar att skriva och så tänkte jag att det skulle vara ett bra sätt att hålla koll på vad jag läser. Men nu får den ta en paus, och det blir nog en väldigt lång paus, har i dagsläget inga planer på att fortsätta (men man ska aldrig säga aldrig).

Anledning till att jag nu pausar är först och främst tidsbrist. Jag har tagit upp ett gammalt intresse, att sy och så tar ett lite nyare intresse, släktforskning, också mer och mer tid. Sluta läsa kommer jag inte att göra men sedan jag gick med i Goodreads så håller det reda på vad jag läser.

På återseende – kanske 😊

2 thoughts on “Väldigt lång paus

Kommentera

